محل لوگو

افزایش بازدید سایت


+ یه سایت پیدا کردم برای افزایش بازدید سایت پول می‌گیره روزی ۱۰ هزارتا بازدید می‌زنه.

- که چی بشه؟ بازدید الکی هرچقدر هم زیاد بشه فایده‌ای نداره که.

+ حتی روی سئو هم تاثیر نداره؟

- اگر آخرش بازدید واقعی رو زیاد کنه شاید مشتری هم بیاره. تاثیرش اینطوری باشه خوبه.

این یک مکالمه واقعی بین من و یکی از مشتری‌‌ها بود. این مشتری صاحب کسب‌وکاری تازه راه‌اندازی شده است. او دنبال یک روش سریع برای افزایش بازدید سایت با ربات بود.

ما قبلاً به او توضیح داده بودیم که رتبه گرفتن سایتش در نتایج جستجوی گوگل طول می‌کشد، آگاه‌ شدن مردم از وجود این برند و محصولاتش نیاز به زمان دارد و خلاصه گفتیم که دنبال ترفندهای یک شبه نباشد.

البته که ما هم می‌دانیم امکان خرید بازدید سایت، نرم افزار افزایش بازدید سایت یا ربات‌هایی هستند که بازدید فیک می‌سازند؛ این ترفندها شاید در کوتاه مدت فایده‌ای داشته باشد اما در هر صورت هر کسب‌وکاری دنبال مشتری است.

مشتری‌هایی که انسان‌های واقعی هستند و برای هر خرید یا رفتارشان فکر می‌کنند.

درست است که افزایش بازدید واقعی سایت شاید چند ماه طول بکشد اما راه درستش همین است. افزایش بازدید همزمان با افزایش تعامل و افزایش نرخ تبدیل. در نهایت هم این بازدیدها درآمد شما را بیشتر می‌کنند.

 

ما می‌خواهیم راه‌های درست بالا بردن ترافیک یا همان بازدید را را در ادامه معرفی کنیم؛ قبل از رفتن سر اصل مطلب به یک نکته توجه کنید.

یک نکته مهم!
برای این که مقاله را الکی طولانی نکنیم و وقت شما هم با توضیح جزئیات و واضحات نگیریم، هرجا نیاز به توضیح بیشتر بود به مقاله‌های دیگر در آکادمی نوین لینک دادیم. کافی است با کلیات و اصل روش آشنا شوید بعد هرجا نیاز بود از مقالات دیگر استفاده کنید.

خب حالا اول برویم سراغ بهترین روش‌های افزایش بازدید سایت از گوگل بعد می‌رویم روش‌های غیر مرتبط با گوگل را معرفی می‌کنیم.


۱. افزایش بازدید با تولید محتوا

خیلی ساده و خلاصه‌اش کنیم.

مردم برای مشکلات، نیازها و چیزهایی که علاقه دارند در گوگل جستجو می‌کنند. ما به عنوان یک کسب‌وکار می‌توانیم درباره محصولات، خدمات یا هر چیز مرتبط دیگر تولید محتوا کنیم تا کاربران را به سایت خودمان بکشانیم. این محتوا می‌تواند مقاله در وبلاگ، ویدیو، پادکست، کلیپ‌های کوتاه در شبکه‌های اجتماعی، اینفوگرافی و... باشد.

الگوریتم پنگوئن گوگل بروزرسانی شد!حتما بخوانید: الگوریتم پنگوئن گوگل بروزرسانی شد!
هرچه این محتوا بهتر باشد، رتبه بهتری در نتایج جستجوی گوگل می‌گیرد و در نتیجه بازدید سایت هم بیشتر خواهد شد. گفتنش به همین سادگی است اما در عمل به همین راحتی نیست!

 

https://www.janblaghy.ir/4-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/ 

 

  انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 100

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما